28 sie 2016

A jaki jest twój Empik?


W ostatnich dniach sierpnia w sondzie ulicznej zapytano Polaków o kulturę – o ich preferencje i zainteresowania. Nikt nie podejrzewał, co może zdarzyć się w ciągu dwóch minut. W ekspresowym tempie w centrum miasta wyrastały spersonalizowane oazy relaksu spełniające kulturalne marzenia. W ten sposób promowano nowy program lojalnościowy – Mój Empik.
Jedna dziennikarka, dwie lokalizacje, kilkudziesięciu szczęśliwców i kilkaset książek, filmów i płyt. Liczyły się tempo, intuicja i koordynacja. W jednej chwili Justyna Dżbik-Kluge zagadywała nieświadomego spacerowicza i pytała o kulturalne preferencje, a w kolejnej, za jego plecami ekipa techniczna aranżowała niezwykłą kulturalną przestrzeń. Na ruchliwym chodniku nagle pojawiał się regał zapełniony ulubionymi książkami, płytami i filmami danej osoby. Obok niego stawał domowy fotel i stolik. Z przenośnego odtwarzacza zaczynała płynąć muzyka ukochanych wykonawców. 

Ekipa ukryta w busie dzięki przekazowi na żywo był w stanie w ciągu dwóch minut wybrać spośród kilkuset kulturalnych produktów wskazywane przez przechodniów jako ich ulubione. Następnie w ciągu kilkunastu sekund musiał je niepostrzeżenie umieścić za ich plecami. Ukrytym kamerom pozostawało rejestrować zaskoczenie i radość „ankietowanych”. 

Akcja obrazuje sposób działania programu Mój Empik - największej sieci dystrybuującej dobra kulturalne w Polsce. To nie tylko specjalne promocje i rabaty dostępne dla wszystkich posiadaczy karty, ale przede wszystkim spersonalizowana oferta – nowo uruchomiony program będzie zapamiętywać kulturalne preferencje i dostarczy „uszyte na miarę” promocje, zaproszenia i informacje. Jeśli na przykład ktoś często sięga po reportaże, to jako pierwszy dowie się o premierach tej kategorii, dostanie rabat na książki tego gatunku i zaproszenia na spotkania z ulubionymi autorami. Nie ma konieczności noszenia przy sobie karty plastikowej, ponieważ program jest kompatybilny z aplikacją mobilną i przy kasie można okazać kod widoczny na ekranie smartfona. Skończy się też problem gromadzenia paragonów – zwrotu bądź wymiany produktów będzie można dokonać na podstawie historii zakupów zarejestrowanej na karcie. Co ważne, jeśli przystępując do programu pokażemy kasjerowi kartę z poprzedniego systemu lojalnościowego, zakupy zachowają ciągłość i szybciej zostaną dopasowane do nas osobiste propozycje. W ciągu pierwszych 4 dni w nowym programie lojalnościowym Empiku zarejestrowało się już 60 tysięcy osób.

__________

Osobiście skorzystałam z oferty i zarejestrowałam się online w programie Mój Empik. Szczególnie ciekawią mnie promocje i informacje "szyte na miarę", z których rzeczywiście będę mogła skorzystać - wcześniej zdarzało się, że zniżki dotyczył gatunków, które mnie nie interesują albo tytułów, które już przeczytałam. Czy moje wybory spotkają się z idealnymi sugestiami? Czas pokaże :) 

7 komentarzy:

  1. Myślę, że program jest godny uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa sprawa, chętnie sama wezmę w tym udział:)

    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem zachwycona akcją ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio będąc w Empiku widziałam jedną z takich promocji (z kartą Mój Empik była zniżka na książkę) i byłam bardzo zaskoczona bo cena była naprawdę obniżona. Akcja jest bardzo fajna!
    http://recenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jeśli takie zniżki będą pojawiały się dość często, to naprawdę będzie to opłacalne :)

      Usuń
  5. Dziś właśnie podreptałam, żeby założyć swoją kartę ;) Przyznam, że nie widziałam tego spotu wcześniej i zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona zaangażowaniem Empiku w samą akcję i odpowiednią jej promocję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja świetna! A co do karty, to na razie testuję wersję on-line, pierwsze zakupy za mną i czekam na efekty "nauki" programu :)

      Usuń