31 mar 2015

Wyniki konkursu "Wygraj wymarzoną książkę"!

Oto nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu „Wygraj wymarzoną książkę”!

O moim zadaniu, jako jurorki, można powiedzieć wszystko, ale na pewno nie to, że było ono łatwe. Na konkurs spłynęły wiersze, krótkie opowiadania, zdjęcia, filmiki, komiksy, prezentacje, przedstawiliście wymarzoną książkę słowem i obrazem. Jestem pod wrażeniem waszej wyobraźni i kreatywności – i gdy piszę, że chciałabym nagrodzić wielu z was, to nie są to puste słowa.

A tak poza tym, to nie lubię podejmować takich decyzji :).

Nie chcąc trzymać was dłużej w niepewności, przejdę do ogłoszenia zwycięzcy…
 
*werble*

*werble*

*jeszcze trochę werbli*

*werble, werble, werble, bo nie mogę się powstrzymać*


Nagroda wędruje do… 



Pauliny z bloga Moje Poczytajki [http://moje-poczytajki.blogspot.com]

 

Wszystkim dziękuję za zgłoszenia, a Paulinie gratuluję i odsyłam ją do [regulaminu konkursu], gdzie dokładnie opisałam krok po kroku, w jaki sposób można odebrać nagrodę. W razie pytań proszę napisać na adres: room6277konkurs@onet.pl

To pierwszy, ale na pewno nie ostatni konkurs, więc czujnie śledźcie bloga – mam w planach rozdać jeszcze trochę książek :).

Do następnego przeczytania!

12 komentarzy: