5 lut 2015

Wszyscy ,,się" ogłosili - to ja też



...także ten. Jeśli podoba wam się, jak i o czym piszę, jeśli lubicie czytać o interesujących zagranicznych tytułach i śledzić zapowiedzi, które tłumaczę na język polski, możecie oddać na mnie głos. Będę wdzięczna, to jasne. Głosujcie - na mnie i na innych, bo konkurencja jest zacna. Pamiętajcie, że każdy głos się liczy - i wspiera dobry cel.

Zasady są dwie:
1) Aby zagłosować wyślij SMS na numer 7122,
w treści podając numer bloga.
Koszt SMS-a wynosi 1,23
Pamiętaj, aby nie wstawiać w treść SMS-a spacji! 
2) Na dany blog można z jednego numeru oddać tylko jeden głos, ale jednocześnie można zagłosować na wiele blogów.

I co jest najważniejsze:
Dochód z smsów zostanie przekazany fundacji Dzieci Niczyje, która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy.

Tymczasem ja znikam - wrócę za kilka dni wraz z recenzją pewnej interesującej powieści, której ekranizacja podbiła serca widzów na festiwalu Sundance.

5 komentarzy:

  1. Powodzenia :) ja nie czuję się jeszcze odpowiednią kandydatką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy o wiele popularniejszej konkurencji mam zerowe szanse, raczej biorę udział dla zabawy no i może uda się zyskać choć jednego, nowego czytelnika :)

      Usuń
  2. Fajnie, że chociaż ta kasa z smsów jest przeznaczana na dobry cel :)

    OdpowiedzUsuń