5 gru 2014

Stos bardzo przedświąteczny

Koniec roku bywa pracowity, co niestety owocuje zaniedbaniem bloga. Na szczęście cisza blogowa wieczna nie będzie - choć potrwa jeszcze przez chwilę. Tymczasem zostawiam was z czymś, co tygryski książkowe lubią najbardziej, czyli stos :).


Oto całokształt, który miał być choinką, ale stwierdził że, i tu cytuję ,,nie wygłupiaj się, nie jesteś Lidlem ani Tesco, czy inną galerią handlową, na akcenty świąteczne masz jeszcze czas". Fakt, poczekam z tydzień.

Tak prezentuje się ,,Revival" UK w pełnej krasie.
Tymczasem zaczynając od góry niedbałego stosu... Genialny ,,Marsjanin", którego już przeczytałam i będę chwalić w recenzji - już niedługo. Niżej ,,After", które w Polsce pojawi się w lutym 2015 roku pod tytułem ,,After. Płomień pod moją skórą". Za prawa do wydania powieści autorka zgarnęła niezłą sumkę, a ja, jako wytrwały tropiciel bestsellerowych fenomenów, po raz kolejny chcę się przekonać, czy to jeno rozreklamowana wydmuszka jest, czy coś naprawdę godnego uwagi. ,,Revival" to nasze polskie ,,Przebudzenie". Zastanawiałam się, którą edycję kupić, aż stanęło na brytyjskiej. Łatwo zgadnąć, że przy niezmienionej treści, po prostu chodziło o okładkę - a moim skromnym zdaniem, właśnie to wydanie najbardziej cieszy oko. Jeszcze niżej widnieje ,,Miniaturzystka", o której czytałam wiele dobrego i postanowiłam po nią sięgnąć. Trzy tomy ,,Sabriel", ,,Lirael" i ,,Abhorsen" wraz z magnetyczną zakładką, otrzymałam od Wydawnictwa Literackiego. Ha, to prawie jak prezent od Mikołaja :). Moje zdanie o ,,Sabriel" możecie poznać [TUTAJ]. Tuż pod nimi rozsiadł się ,,Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety", który właśnie czytam. Na razie nic wam nie zdradzę na temat swoich odczuć ;). ,,The Retribution of Mara Dyer" to bardzo przeze mnie oczekiwany finał historii Mary. Nie jestem nim zachwycona, o czym możecie przeczytać [TUTAJ], ale samo wydanie ze specjalnym bonusem całkiem nieźle prezentuje się na półce. Ostatni, ale wcale nie mniej ważny jest tom wierszy ,,Noce waniliowych myszy", który będzie moim pierwszym spotkaniem z poezją Bukowskiego.

A tutaj mamy pierwszą edycję amerykańską w twardej oprawie. Wraz z autografem.

48 komentarzy:

  1. Ależ zazdroszczę Ci tych zdobyczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama sobie troszeczkę zazdroszczę i już rozglądam się za nowymi tytułami. Ech, nieuleczalny zbieraczo-książkoholizm :).

      Usuń
  2. Przyznam, że nic z tego nie czytałam, ale stosik zapowiada się ciekawie, więc czekam na recenzje. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Trylogię z Sabriel na czele bym podkradła, no i Miniaturzystka mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę After oraz Mary z autografem! :D Świetna zdobycz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się oprzeć pokusie posiadania podpisanej książki :).

      Usuń
  5. "Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety" mam już u siebie, podobnie jak zakładkę, którą przywiozłam z Targów Książki :) Mam też ochotę sięgnąć po chwaloną "Miniaturzystkę" :) Życzę przyjemnej lektury i czekam na pozostałe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Pamiętnik..." już zrecenzowany, czekam tylko na zatwierdzenie recenzji. Nie spodziewałam się, że będę miała tak pozytywne odczucia odnośnie tej książki, choć nie jest to błyskawiczne i lekkie czytadło. Oj nie, przy Helprinie trochę musiałam się zmęczyć, ale było warto :).

      Usuń
  6. Najbardziej zazdroszczę ,,Miniaturzystki" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym pod choinką znaleźć trzy tomy Gartha Nixa... moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szepnąć słówko Mikołajowi :).

      Usuń
  8. Nic nie znam z Twoich stosów, tylko kojarzę z tytułów :) Czekam na recenzje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w planach "Marsjanina", mimo że podobnej książki jeszcze nie czytałam. Ale bardzo mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historie podobne do ,,Marsjanina" do tej pory poznawałam w wersji filmowej, więc pod względem książkowym to też był mój debiut - i to nad wyraz udany :).

      Usuń
  10. Też chcę trylogię! :D
    No i Miniaturzystki <3
    Niestety, muszę znaleźć dla nich czas :)

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że czas nie jest z gumy... Bo kiedy ja to wszystko przeczytam? :).

      Usuń
  11. Najbardziej zazdroszczę Ci książki Stephena Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kochana, ale perełeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Mary i Buchowskiego :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny stosik:) ja z ciekawością czekam na ten nowy rok, bo w końcu w Polsce zostaną wydane książki, na które mam straszną ochotę, między innymi jest to właśnie "After", no i druga część Mary. Zazdroszczę ci tego finałowego tomu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rok, jak i w ogóle cały 2015 zapowiada się bardzo dobrze pod względem książkowym. Żeby tylko jeszcze mieć czas na te wszystkie interesujące tytuły....

      Usuń
  15. Piękny stos! Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeczytaj "Revival". Nie jest to klasyczny King, ale historie można pochłonąć jednym tchem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że nie jest to typowy horror, ale wciąga niesamowicie i ma zaskakujące zakończenie. Niedługo sama się o tym przekonam. Pojawiły się nawet głosy, że to ,,powrót" Kinga, więc tym bardziej jestem ciekawa :).

      Usuń
  17. Cudowny stosik :D Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stosik! Nad "Marsjaninem" jeszcze się zastanowię - skoro chwalisz go sobie ;) Ach, Mara z autografem <3
    "Sabriel" właśnie czytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, chwalę sobie ,,Marsjanina" :) - poczucie humoru głównego bohatera rozkłada na łopatki, a tematyka kosmiczno-techniczna zaskarbiła moją sympatię, choć czasem strona naukowa wymagała gigantycznego skupienia :).

      Usuń
  19. Zdecydowanie zazdroszczę Ci trylogii Gartha Nixa bo czytałam i jest naprawdę bardzo dobra, ale niestety nie mam swoich egzemplarzy, a mieć bym chciała ;) Poza tym Miniaturzystki, na którą mam ochotę od jakiegoś czasu, gdy naczytałam się samych dobrych opinii :)
    Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Sabriel" wywarła na mnie pozytywne wrażenie, dlatego cieszę się, że mam na półce dwa pozostałe tomy.

      Usuń
  20. Mi najbardziej rzuciła się w oczy Mara, wciąż czekam na drugi tom w Polsce, a tu trzeci. ;) Trylogii Gartha Nixa bardzo ładnie się prezentuje. ;) Miłego czytania.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to szczęście, że sięgnęłam po Marę w języku angielskim, więc nie musiałam czekać. Bywam niecierpliwa :).

      Usuń
  21. Bardzo chciałabym przeczytać trylogię Sabriel... Wydaje mi się, że spodobają mi sie te książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym mieć ,,Sabriela".
    Zazdroszczę stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. "Przebudzenie" ogromnie mi się spodobało. Sama czaję się na "Miniaturzystkę", bardzo chcę tę książkę przeczytać. Mam też ochotę na "Sabriel", muszę rozejrzeć się za tą trylogią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Przebudzenie" i ,,Miniaturzystka" jeszcze przede mną, za to polecam ,,Sabriel", naprawdę warto, mimo kilku potknięć autora.

      Usuń
  24. Ale smakowitości :D Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ,,Miniaturzystka,, i książka Bukowskiego najbardziej jest pożądana u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ,,Miniaturzystka" jest powszechnie pożądanym tytułem :).

      Usuń
  26. Piękne zdobycze! :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdrość to brzydka cecha, ale... zazdroszczę Ci "Miniaturzystki" i "The Retribution of Mara Dyer". :)

    OdpowiedzUsuń
  28. "After" na pewno kupię, ale dopiero w polskim wydaniu, bo po angielsku raczej połowy bym nie zrozumiała :-P I zazdroszczę Trylogii o Sabriel ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale stos. Chętnie poznałabym Bukowskiego. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mara w oryginale - dla czegoś takiego mogłabym pouczyć się angielskiego ;) Milej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chętnie przeczytałabym ,,Sabriel", ,,Lirael" i ,,Abhorsen" :D

    OdpowiedzUsuń