17 paź 2014

Druga połowa stosu

Oto druga część stosu, pierwszą można znaleźć [TUTAJ]. Zastanawiam się, kiedy ja to wszystko przeczytam. W listopadzie pojawi się nowa książka Stephena Kinga i finał trylogii o Marze Dyer autorstwa Michelle Hodkin, jeszcze po drodze czekają na mnie nowe powieści K.A. Tucker, Anny Todd i Jodi Picoult.

Hmm...



Od lewej:

,,Dziś wieczorem nie schodźmy na psy" & ,,Rozmowy pod drzewem zapomnienia" Alexandra Fuller - zakup własny

,,Miasto z lodu" Małgorzata Warda - od Lubimy Czytać; recenzję już napisałam, teraz czeka na publikację, więc niedługo poznacie moje wrażenia :)

,,Bastion" Stephen King - zakup własny

,,Wschód" Andrzej Stasiuk - zakup własny


,,Wielki Gatsby" Francis Scott Fitzgerald - zakup własny


,,Dziewczyny z Powstania" Anna Herbich - zakup własny; książka już przeczytana. Nie czuję potrzeby recenzowania jej - moje odczucia pokrywają się z pozytywnymi opiniami innych czytelników i ze swojej strony nic więcej dodać nie mogę :). Zdecydowanie warto przeczytać.


,,Wszystko, co lśni" Eleanor Catton - od Wydawnictwa Literackiego


,,Beksińscy. Portret podwójny" Magdalena Grzebałkowska - zakup własny 



Nie ma to jak zapasy na zimę :).

32 komentarze:

  1. Mam "Miasto z lodu" oraz "Dziewczyny z Powstania" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście czekam na recenzje ksiażki Stephena Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko "Bastion" Kinga i bardzo mi się podobał, jest przy czym posiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przy czym posiedzieć - czyli dobrze trafiłam, że będzie to idealna lektura na deszczowe jesienne bądź zimowe dni :).

      Usuń
  4. Zazdroszczę "Wszystkiego co lśni" :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę dosłownie wszystkiego! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czeka na mnie " Bastion ", ale trochę mnie rozmiary przerażają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie ciężko... trzymać w ręce :). Ale mam nadzieję, że zawartość mi to wynagrodzi :).

      Usuń
  7. Ciekawe nabytki, szczególnie ''Bastion'' zrobił na mnie wrażenie swoją objętością. Ale tomiszcze! Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno podzielę się wrażeniami z lektur :).

      Usuń
  8. Też chciałabym się tak obłowić przed zimą :) Pierwsze pozycje już zakupiłam :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zimy jeszcze kawałek, może ci się uda zrobić zapasy :).
      Dziękuję.

      Usuń
  9. Zbieraj, zbieraj, bo zima zbliża się dużymi krokami, a nie ma nic lepszego niż zapas książek na tę mroźną, ale bardzo klimatyczną porę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram, chomikuję, robię zapasy - to prawda, że nie ma nic lepszego, niż zimowy wieczór z dobrą książką :).

      Usuń
  10. Coś czuję, że zima będzie sroga, skoro masz tyle zapasów:) Zazdroszczę książek i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie będzie taka zła ta zima, ale na wszelki wypadek - jestem gotowa na zaspy :).
      Dziękuję.

      Usuń
  11. "Wszystko co lśni" tez już u mnie czeka w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niesamowicie ciekawa, co też Catton stworzyła i liczę na wrażenia z lektury :).

      Usuń
  12. O, to piękne wydanie "Wielkiego Gatsby'ego" ja też mam! Cudowna historia, mam nadzieję, że spodoba Ci się tak bardzo jak mnie. A "Wszystko, co lśni" jest u mnie pierwszą książką, w którą mam zamiar się zaopatrzyć na krakowskich targach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na Gatsby'ego polowałam - sama nie wiedziała, czy sięgać po oryginał, czy szukać polskiego wydania... Aż zobaczyłam edycję ze Znaku i stwierdziłam, że muszę ją mieć :).

      Usuń
  13. King jaki grubaśny! Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, grubaśny, grubaśny, a jeszcze do tego dość drobna czcionka... Coś czuję, że ,,Bastion" mnie pochłonie.

      Usuń