11 lip 2014

Mara Dyer w Polsce [Mara Dyer. Tajemnica]




Dzień w sumie dobry,


Na dniach możecie spodziewać się recenzji Maybe Someday Colleen Hoover, tymczasem dziś uprzejmie donoszę, iż zostanie wydana w Polsce trylogia o Marze Dyer. Tom pierwszy zatytułowany jako Mara Dyer. Tajemnica pojawi się najprawdopodobniej 10 września! Na stronie Grupy Wydawnicznej Foksal zamieszczono opis, okładkę oraz ilość stron - 480. Dodatkowo warto nadmienić, że powieść pojawi się pod szyldem YA!.


Piszę o tym, ponieważ kiedyś recenzowałam dwie powieści o pannie Dyer: [TUTAJ] znajdziecie recenzję pierwszego tomu a [TUTAJ] drugiego. Zrobiły na mnie spore wrażenie, co nie zdarza się często, jeśli chodzi o paranormalne młodzieżówki i myślę, że warto je ponownie polecić w ramach nadchodzącej polskiej premiery.

Oto okładka, która (przynajmniej teraz) funkcjonuje jako oficjalna:

Large_MaraDyerTajemnica

Opis ze strony wydawnictwa:

Światowy bestseller czytany przez miliony  czytelniczek zakochanych w parze bohaterów.

Każdy kryje w sobie tajemnicę, wystarczy ją obudzić.


Kim jest Mara Dyer?
W tajemniczych okolicznościach giną dwie dziewczyny, przyjaciółki głównej bohaterki. Wygląda na to, że ich śmierć została przepowiedziana, ktoś wiedział co się wydarzy.

Powieść z paranormalnym twistem i przesłaniem: pozory mylą. Spodoba się nastolatkom płci żeńskiej, szczególnie, że główna bohaterka – wbrew przestrogom - zakochuje się w najbardziej nieodpowiednim i intrygującym chłopaku ze szkoły.

Michelle Hodkin – opowiada o sobie: w wieku szesnastu lat, straciłam prawa do własnej duszy, grając w pokera z piratami na południe od Natchez. Wkrótce potem dołączyłam do trupy i podróżowałam po świecie. Wszystko to działo się przed napisaniem pierwszej powieści The Unbecoming of Mara Dyer. Uprzedzam, że nie jestem wiarygodnym narratorem własnego życia.


_____
http://theunbecomingofnoahshaw.tumblr.com/
http://sklep.gwfoksal.pl/mara-dyer-tajemnica.html

23 komentarze:

  1. Byłam nią zainteresowana, kiedy zobaczyłam na paranormalbooks, czyli kilka dni temu. A teraz jeszcze Ty zachęcasz, na pewno poszukam. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się wczoraj dowiedziałam to aż mnie nosiło z radości! aaaaa! Mam nadzieję, że nie zmienią okładki, bo ta jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawnictwo potwierdziło - okładka jest oficjalna, więc można się cieszyć. :)

      Usuń
  3. O, zainteresowałaś mnie... :D Moje portfelowe pająki się ucieszą.

    Przy okazji zapraszam do mnie na książkowy konkurs: http://heaven-for-readers.blogspot.com/2014/07/richard-paul-evans-michael-vey-bunt_10.html - 5 książek do zgarnięcia dla jednej osoby (do wyboru z wielu!) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi świetnie!! Mam nadzieję, że uda mi się ją zdobyć i przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za młodzieżówkami, ale ta wydaje się być bardzo intrygująca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za trzymanie ręki na pulsie, brzmi fantastycznie! Na pewno przeczytam jeśli wydadzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą wydać, teraz nie ma odwrotu :).

      Usuń
  7. To jedna z moich ulubionych książek, cieszę się, że w końcu będzie wydana i w Polsce, bo jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, szczególnie że pozostawiono okładki, które są po prostu niezwykłe.

      Usuń
  8. Hm... zaciekawiła mnie zapowiedź, którą niedawno zobaczyłam na PB, a teraz pojawił się jeszcze Twój post. Chociaż to młodzieżówka, paranormal do tego, a ja ostatnio takich książek unikam, to jednak Twoja recenzja pierwszego tomu zachęca mnie na tyle, abym już po premierze przy najbliższej okazji tę książkę dorwała w swoje łapki. :) Poza tym to, że Ty tę książkę polecasz mówi samo za siebie, że jest dobra, bo widzę jak bardzo jesteś wymagająca. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, bywa wybredny ze mnie stwór. :) Historia Mary przypadła mi do gustu, ponieważ ma twist rodem z thrillera i jednocześnie łączy najlepsze cechy młodzieżówki, w tym wątek romansowy. Myślę, że możesz dać jej szansę. :)

      Usuń
  9. Oj nie... Czemu akurat ten gatunek? Paranormale to książki, których jakoś unikam, nie w smak mi one niestety, choć od młodzieżówek nie stronię. Raczej nie skuszę się, gdy zostanie wydana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie trudno jednoznacznie ugryźć historię Mary jako ,,paranormal" - pierwszy tom i połowa drugiego to takie gry z umysłem ,,Mara jest szalona czy nie?", dopiero później ten twist jest coraz wyraźniejszy. Ale skoro nie przepadasz za tym gatunkiem, to usilnie nie namawiam. :)

      Usuń
  10. Zapowiada się fajnie i myślę, że zacznę na nią polować jak zostanie wydana lub poczekam aż opadna wszystkie dobre opinie i dopiero wtedy się za to zabiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Może być ciekawie, fajnie, że i u nas tę historię wydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trailer jest niesamowity, zachęcił mnie do zainteresowania się tą książką. Dopisuję do listy 'do przeczytania'. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym, okładka też mnie zachwyciła. ;) Dziękuję za ten post, inaczej pewnie nie zwróciłabym uwagi na tą książkę.

      Usuń
    2. Cała przyjemność po mojej stronie :) Mam nadzieję, że historia Mary Dyer ci się spodoba.

      Usuń
  13. Nie mogę się już doczekać! Sama ostrzę sobie na nią pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostrzę sobie pazurki na trzeci tom, bo ciągle przesuwają premierę, a zakończenie drugiego tomu było takie, że ech...

      Usuń
  14. Ach, skoro Ty polecasz to biorę w ciemno! ;)

    OdpowiedzUsuń