16 kwi 2014

W następnym odcinku... zwiastun filmu ,,Jeśli zostanę"

Moi drodzy, coś czuję, że będzie to rok złamanych serc i zapłakanych czytelników. Całkiem niedawno zadebiutował w sieci zwiastun Gwiazd naszych wina, a wczoraj pojawił się pierwszy zwiastun filmu Jeśli zostanę, ekranizacji książki o tym samym tytule, autorstwa Gayle Forman (TUTAJ możecie przeczytać moją recenzję powieści). Premiera filmu w USA planowana jest na 22 sierpnia 2014 roku.

Oto zwiastun:

 
Muszę przyznać, że - jak na razie - moje odczucia są pozytywne. Wiadomo, zwiastun to wierzchołek góry lodowej, ale dobrze wiedzieć, że przynajmniej ten wierzchołek nieźle wygląda.

A jakie są wasze wrażenia? Czytaliście książkę? Zamierzacie obejrzeć film?

12 komentarzy:

  1. Książki nie czytałam, ale zamierzam, tak samo jak film:) Ale nic nie zastąpi ukochanego GNW - idę na premierę! Z GNW jest tylko jeden problem - coś mnie trafi jeśli podczas seansu całe kino będzie przepełnione, ryczącymi wniebogłosy nastolatkami, jęczącego jaki ten film był smutny, czyli będzie identycznie tak jak w kinie podczas oglądania Igrzysk Śmierci... - niestety odnoszę wrażenie, że tak będzie wyglądało GNW. A szkoda... Ha. Nadzieja umiera ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie będzie tak źle :) Albo można spróbować odczekać i wybrać ,,nietypowy" mało oblegany seans? Poza tym, ja też nie mogę się doczekać GNW.

      Usuń
  2. Oj, tak, koniecznie! Miło będzie odświeżyć sobie treść książki, podczas lektury której polało się trochę łez...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, u mnie też polało się trochę łez. Film chyba też będzie bardzo wzruszający, taką mam nadzieję - już sam utwór w zwiastunie uderza w czułe struny ;))

      Usuń
  3. Wg zasady: najpierw książka potem film. Książkę udało mi się już zdobyć z wymiany - ale bardzo długo jej szukałam, a w mojej bibliotece niestety nie było. Ale już jest :D I mam w planach przeczytać przed seansem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka mnie nie powaliła, ale film koniecznie muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, czuję, że to będzie dobry film - książka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym najpierw przeczytać ksiażkę, bo jeszcze nie miałam okajzi, a częściej wybieram właśnie taką drogę. Film obejrzę na pewno. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się cieszę na te perełki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki jeszcze nie czytałam, ale mam na półce. Chyba czas to zmienić, bo zwiastun zapowiada ciekawy film ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, ależ wzruszające te ostatnie słowa chłopaka :)
    Książki nie czytałam, może kiedyś przeczytam, ale film ma faktycznie zachęcający trailer :)

    OdpowiedzUsuń