18 mar 2014

Pomożecie? Pomożemy! - czyli liczę na was, jak bloger na blogera ;)

 

Fiu, fiu, dziś będzie ogłoszenie. A raczej prośba o klikanie ;)

Tak wiem, to irytujące i czasochłonne, klikać pięć razy dziennie, codziennie i w ogóle są ciekawsze rzeczy do roboty, i po co ty głowę zawracasz.
Jeśli jednak choć jedna dobra dusza chce mnie wspomóc przynajmniej jednym kliknięciem podczas surfowania po Internecie, to niech czyta dalej ;)

Dziennik Zachodni organizuje konkurs, w którym do zdobycia jest pięć podwójnym wejściówek na koncert 30 Seconds to Mars w Rybniku. Jako, że mnie marzy się jedna z tych wejściówek, zwracam się do was po pomoc.

Tutaj link do mojego zgłoszenia:

http://www.dziennikzachodni.pl/plebiscyt/karta/221,nk-prosi-o-klika,13631,id,t,kid.html

Zasady są proste:

- Głosowanie trwa do 10 kwietnia do godz. 23:59
Głosy można oddawać jednocześnie anonimowo i z konta facebook, te dwie formy głosowania nie wykluczają się:
- Głosować można metodą tradycyjną za pomocą kliknięć. W ten sposób można na każdego kandydata oddać 5 głosów w ciągu doby. Waga głosu wynosi 1. [nie trzeba się nigdzie logować, wystarczy kliknąć pięć razy z rzędu: Głosowanie tradycyjne +1 głos -> głosuj za. Taki głos można oddawać codziennie]
- Głosować można również za pomocą aplikacji facebookowej. W ten sposób można na każdego kandydata oddać 5 głosów w ciągu doby. Waga głosu wynosi 2. [tutaj niestety trzeba połączyć swoje konto facebook z kontem na portalu Dziennik Zachodni i dodać hasło. Taki głos też można oddawać codziennie. Jeśli ktoś skorzysta z tej formy, musi najpierw kliknąć ,,zaloguj i połącz konto z facebookiem". Później, jeśli odeśle was do strony startowej, trzeba ponownie wrócić linkiem do mojego zgłoszenia i kliknąć ,,zaloguj się na FB"]


Tak, to tradycyjne żebranie o głosy. Nie muszę zająć pierwszego miejsca, wystarczyłoby jedno z pierwszych pięciu. Jeśli wygram, będę myślała intensywnie nad odwdzięczeniem się *próba przekupstwa, oj nieładnie*.
Jeśli sami macie ochotę, bądź już bierzecie udział w tym konkursie, wklejajcie linki do swoich zgłoszeń, chętnie blogerską brać z Echelonu wspomogę ;)

_____________________
plakat:
http://www.rybnik.eu/index.php?id=223&p=news,11,show,7416

14 komentarzy:

  1. A ja się cieszę, że mogę pomóc. Marsów uwielbiam, choć na żadnych koncertach nie byłam. Ogólnie w całym moim życiu byłam tylko raz i więcej nie pójdę. Łatwe stresowanie się takimi sytuacjami i gorąc panujący w klubie nie przyczynił się do dobrej zabawy.
    Liczę na to, że uda Ci się wygrać! Oddałam głosy tradycyjne, jak i przez facebooka. Zapisałam link w zakładkach, mam nadzieję, że będę pamiętać by codziennie głosować. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało i już życzę Ci dobrej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, koncert, szczególnie gdy ma się bilet ,,na płytę" to baaaaardzo ekstremalne przeżycie. Ale przeżyłam, przetrwałam i wspomnienia mam fantastyczne ;)
      Podwójne dzięki za głosy - jeśli mnie nie uda się wygrać, to mam nadzieję, że wejściówki zgarną osoby, które na koncercie nigdy nie były, by i one mogły choć raz mieć wspaniały koncert Marsów ;)

      Usuń
  2. Głosy oddane, awansowałaś o jedną pozycję, zawsze coś ;) Również trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Nawet, jeśli się nie uda, to nie ma tragedii - na jednym koncercie już byłam i przynajmniej mam do wspominania jeden, a nie żaden ;)

      Usuń
  3. Powodzenia. Mam nadzieję, że ci się uda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszło i o ile moja pamięć mnie nie zawiedzie, to będę klikać te pięć razy dziennie. Fajna buźka, o ile ten ludek biało-rudy to Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tak, to ja ;) choć samo zdjęcie sprzed kilku lat i już taki rudy ludek nie jestem ;)

      Usuń
  5. uwielbiam Bridget, jak na papierze tak i na szklanym ekranie. mam nadzieje, że najnowsza część też mnie nie zawiedzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna piosenka tego zespołu szczególnie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń