18 kwi 2013

W następnym odcinku... wyszperano w zapowiedziach - ,,Thoughtless" S.C. Stephens.

Recenzja ,,The Storyteller" jest w trakcie pisania. Wiem, że miała być w tym tygodniu, ale nic nie obiecuję; główne powody to braku weny i czasu. Naprawdę zabójcza kombinacja.

Jednak ja dzisiaj nie o tym ;)
Przeglądając Goodreads w celu znalezienia nowych tytułów do przeczytania, natrafiłam na trylogię ,,Thoughtless" autorki S.C. Stephens. Zbiera naprawdę dobre recenzje, ma wielu fanów i z opisu brzmi jak niezła propozycja dla fanów powieści obyczajowych z rozbudowanym wątkiem romansowym.


Thoughtless (Thoughtless, #1)Thoughtless (Thoughtless, #1)
                                            USA                                                          UK



Denny jest dla Kiery wszystkim: kochającym, czułym i oddanym chłopakiem. Są ze sobą już dwa lata i właśnie przeprowadzają się do nowego miasta, by zacząć wspólne życie - Denny podejmie wymarzoną pracę, a Kiera zacznie naukę na uniwersytecie.
Wszystko wydaje się być perfekcyjne.
 
Do czasu.

Gdy nieprzewidziany obowiązek rozdziela zakochanych, samotna i zagubiona Kiera zwraca się do miejscowej gwiazdy rocka Kellana Kyle. Na początku jest on wyłącznie przyjacielem, na którym może polegać. Jednak w miarę jak rośnie jej samotność, rozwija się również ich związek.

Jednej nocy wszystko się zmienia.

I żadne z nich nie będzie już takie samo.


,,Thoughtless" ma swoją kontynuację w postaci tomu drugiego ,,Effortless" oraz tomu trzeciego ,Reckless". Zarówno na oficjalnej stronie autorki, jak i facebooku zamieszczono listę krajów, do których sprzedano prawa wydawnicze. Polska znalazła się wśród nich ;) Zgodnie z tą listą, planowana premiera pierwszego i drugiego przypada na grudzień tego roku, a trzeci tom ma zostać wydany dopiero w kwietniu przyszłego roku (niezły rozstrzał swoją drogą). Niestety, nie podano wydawnictwa, które podjęło się wprowadzenia książek na nasz rodzimy rynek. Ja chyba sięgnę po oryginał, bo wątpię, bym doczekała do grudnia.

Swoją drogą, zastanawiam się, czy Kellan Kyle urzeknie również polskie czytelniczki ;)


ecardKellan

Spotkaliście się już z tym tytułem? Czytaliście? A może macie zamiar sięgnąć po polskie tłumaczenie?

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie spotkałam się z tym tytułem i jak na razie to nie mam zamiaru sięgnąć po te książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten opis nie zachęca ani trochę. Też zerknęłam na Goodreads, żeby zobaczyć co to jest i jakie ma opinie i chociaż średnią ocen ma prawie 4.3, to cóż... Miłosne trójkąty to jedna z tych rzeczy, o których czytać nie znoszę. A po opisach kolejnych części i niektórych opiniach na Goodreads stwierdzam, że tej książki bym kompletnie nie zdzierżyła...

    Nie wiesz, jakie wydawnictwo zamierza wydać te książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale na razie oprócz informacji, że będzie w Polsce wydana, nie znalazłam wzmianki o wydawnictwie. Jeśli taka informacja będzie podana, to na pewno o niej wspomnę na blogu ;)
      Ja z ciekawości zamówiłam pierwszy tom w języku angielskim i przetestuję na sobie, co też ,,Thoughtless" ze sobą niesie.

      Usuń